
25.000 USD na boj s podvýživou
2019/11/07 -Společnost Amway a její obchodní partneři – Vlastníci podnikání Amway – darovali 25.000 amerických dolarů na boj s podvýživou
Amway realizuje dlouhodobou kampaň Power of 5 již od roku 2014. Cílem kampaně je pomoci dětem, které především v rozvojových zemích ohrožuje podvýživa.
Jedním z aktuálních projektů v rámci Power of 5 byla také speciální akce, během níž Amway a VPA (Vlastníci podnikání Amway) darovali 25.000 USD na výrobu a distribuci výživových balíčků NUTRILITE Little Bits. Ty obsahují důležité vitaminy a minerální látky, důležité především pro děti do pěti let věku. Zářijová speciální akce spočívala v možnosti nakoupit výrobky NUTRILITE, přičemž část výtěžku z prodeje byla věnována na tuto kampaň.
Podvýživa ohrožuje děti po celém světě, bez ohledu na ekonomickou situaci dané země. Přímo způsobuje nebo přispívá k úmrtí 3,1 milionu dětí ročně (podle WHO).
Balíčky NUTRILITE Little Bits byly vyvinuty v rámci výzkumu a vývoje, jenž Amway pod značkou NUTRILITE dlouhodobě realizuje. V americkém Michiganu byla za účelem výroby Little Bits dokonce postavena nová výrobní linka.
Od roku 2014 kampaň Power of 5 pomohla v boji s podvýživou již 60.000 dětí a Amway předpokládá, že ke konci roku 2019 se toto číslo zvýší na 100.000.
Všem našim VPA, kteří se do akce zapojili, moc děkujeme za příspěvek.