Czech Republic CZE  

Amway roste na všech deseti největších trzích

2013/02/21 - 

Mateřská společnost Amway hlásí za rok 2012 rekordní prodej ve výši 11,3 miliardy USD

Sedmý rok v řadě, kdy společnost zaznamenala růst, s významným celosvětovým rozšířením výroby

Alticor Inc., mateřská společnost Amway, oznámila rekordní celosvětový prodej za rok 2012 ve výši 11,3 mld. USD v porovnání s prodejem za rok 2011 ve výši 10,9 mld. USD. Loňský rok byl sedmý v řadě, kdy společnost zaznamenala růst. Ve 12 z posledních 13 let zaznamenala také nárůst objemu prodeje.

 

Amway roste na všech deseti největších trzích

Poprvé za více než 20 let se společnosti Amway zvýšil prodej na každém z největších 10 trhů, mezi které patří Čína, Japonsko, Korea, Malajsie, Rusko, Tchaj-wan, Thajsko, Ukrajina a USA. Dvojciferný nárůst byl zaznamenán v Kolumbii, Hongkongu, Itálii, Mexiku, Rusku, Turecku a Venezuele.

Jsme rádi, že můžeme pro Amway oznámit další rok rekordního prodeje,“ říká Steve Van Andel, ředitel Amway.  „Od té doby, co jsme před šesti lety spustili obchodní strategii Růst prostřednictvím inovací, se naše velikost téměř zdvojnásobila. Naše podnikání je nyní mnohem více globálně provázané a ve všech čtyřech regionech má silné a výrazné vedení. V roce 2013 vidíme pro růst ještě větší potenciál. I nadále investujeme do dodavatelského řetězce, výroby a vědeckých zdrojů, abychom mohli lépe reagovat na požadavky trhu. Tím pomáháme distributorům, aby mohli zákazníkům poskytovat lepší služby i výrobky vždy a všude, kde je potřebují.“

Miliony lidí po celém světě chtějí víc. Chtějí obchodní příležitost, která jim poskytne osobní odměnu i potenciál k růstu,“ upřesňuje prezident Amway Doug DeVos. „Po více než 50 let dává Amway lidem příležitost založit si vlastní firmu s podporou solidních značek, inovativních výrobků a lokalizovaných školicích programů zaměřených na obchod i na prodej. Na jejich úspěchy jsme hrdí. Budeme i nadále hledat nové a lepší způsoby, jak podporovat miliony podnikatelů po celém světě v plnění jejich cílů.“

Globální investice do výroby, výzkumu a vývoje přesahují 335 milionů USD

Amway plánuje investice více než 335 milionů USD do rozšíření výroby, výzkumu a vývoje včetně čtyř zařízení v USA, nového výrobního závodu v Indii a druhých závodů v Číně a Vietnamu.

V roce 2012 Amway oznámila plán investice téměř 185 milionů USD do rozšíření čtyř výrobních a zpracovatelských provozů v USA pro značku vitaminů a výživových doplňků NUTRILITE.

•   Nový provoz na výrobu tablet a měkkých gelových kapslí v hodnotě 81 mil. USD v továrně na Spaulding Avenue ve městě Ada v Michiganu má podle očekávání do tří let vytvořit až 200 pracovních míst. Stavební práce začnou v roce 2013.

•   Závod na výrobu výživových produktů v prášku v hodnotě 24 mil. USD představený v roce 2012 v globální centrále Amway vytvořil ve městě Ada v Michiganu 50 nových pracovních míst.

•   Projekt v kalifornském Buena Parku v hodnotě 42 mil. USD, jehož dokončení je naplánováno na rok 2013, zahrnuje nový granulační závod, který má pomoci při výrobě tablet, nová zařízení pro výzkum a vývoj, pilotní laboratorní zařízení a dvoupatrovou kancelářskou budovu.

•   Závod na zpracování rostlinného koncentrátu Nutrilite ve městě Quincy ve státě Washington v hodnotě 38 mil. USD bude zpracovávat rostliny z farmy společnosti v nedalekém Trout Lake. Stavební práce v současné době probíhají.

 

Na rok 2013 je naplánováno zahájení výkopových prací na výrobním závodě v indickém Tamil Nadu v hodnotě 95 mil. USD, který má být dokončen v roce 2015. V Číně přidá Amway druhý výrobní závod v Kantonu. Zařízení v hodnotě 75 mil. USD má být podle plánu plně funkční v roce 2016. Podrobnosti o druhém výrobním závodě ve Vietnamu budou oznámeny v roce 2013.

Expanze v USA přinese Amway nová střediska výzkumu a vývoje a pilotní laboratorní zařízení v kalifornském Buena Parku, kde sídlí nejprodávanější značka výrobků NUTRILITE™. Kromě toho vybuduje Amway středisko pro botanický výzkum a testování v čínském Wuxi v hodnotě 10 mil. USD, které pomůže spojit vědecké poznatky využívané při vývoji výrobků s využitím tradičních asijských rostlin. Více než 900 vědců, inženýrů a techniků z různých oborů pracuje v 65 laboratořích pro výzkum, vývoj a zajišťování kvality po celém světě. Podporují tak vývoj výrobků společnosti výběrem prvotřídních přísad a inovativních technologií.

Nejprodávanějšími jsou výrobky Amway z oblasti výživy

NUTRILITE™ je nejprodávanější značka vitaminů a potravinových doplňků na světě*, která zastupuje 46 procent prodeje výrobků společnosti. Prodej v oblasti výživy vedou vitaminové minerální bylinné doplňky NUTRILITE Protein Powder (včetně nově představeníého NUTRILITE All Plant Protein Powder), DOUBLE X™ a Vitamin C Plus s prodlouženým uvolňováním.

Kategorie kosmetických výrobků, za podpory hvězdné Teresy Palmerové, nové „globální tváře“ značky ARTISTRY™, loni přinesla 26 procent prodeje společnosti. Značka ARTISTRY, která patří celosvětově mezi pět nejprodávanějších prémiových značek v oblasti péče o pleť, se dostala do centra pozornosti díky sponzorování mezinárodního filmového festivalu v Pusanu 2012, kterým představila kolekci ARTISTRY YOUTH XTEND™ pro Koreu, Japonsko a Thajsko. Trhy Amway v Evropě a v USA se připravují na uvedení tohoto prestižního omlazujícího výrobku v roce 2013. Nejprodávanějšími výrobky v kategorii kosmetiky jsou krém ARTISTRY LuXury, oceňovaný Intenzivní obnovující peeling pleti ARTISTRY a Zpevňující sérum proti vráskám ARTISTRY.

Prodej výrobků pro domácnost činí 22 procent, z nichž nejvíc si připsaly vzduchové filtry ATMOSPHERE™, nádobí iCook™ a systémy a výrobky na úpravu a čištění vody eSpring™. V roce 2012 vyústilo představení systému na úpravu vody eSpring v Číně v nejúspěšnější uvedení výrobku v historii společnosti. Prodej za první rok se odhaduje na více než 500 milionů USD. Prodej výrobků Amway, které nespadají pod kategorie výživy, kosmetiky ani výrobků pro domácnost, jako jsou například výrobky z katalogu, dosáhly v roce 2012 hodnoty 6 procent.

Oslavujeme 10 let zlepšování životů dětí

Kampaň AMWAY ONE BY ONE™ na pomoc dětem, která v roce 2013 oslaví desetileté výročí, pomohla distributorům a zaměstnancům Amway překonat další rekord, kdy společně pomohli 10 milionům potřebných dětí. Od roku 2003 bylo prostřednictvím kampaně věnováno po celém světě na pomoc dětem 190 milionů USD a distributoři společně se zaměstnanci Amway přispěli více než 2,7 miliony hodin dobrovolnických prací.

 

 

 

 

Komentáře

  • Blahopřej k vašemu úspěšnému růstu v oblasti vývoje, výroby a proděje vaších produktů.

    • Velice děkujeme!

Napsat komentář

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia