Czech Republic CZE  

rss

  • rss
Fakta a údaje

AMWAY

Název společnosti: Amway Corporation
Odvětví: Přímý prodej, rychloobrátkové spotřební zboží
Zakladatelé: Rich DeVos, Jay Van Andel
Rok založení: 1959
Rok založení v Evropě: 1973
Zahájení činnosti v České republice: 1994
Centrála: Ada, Michigan, USA
Evropská centrála: Puchheim, Německo
Amway Česká republika a Slovensko: Jankovcova 1596/14a, Praha 7, www.amway.cz
Celosvětový obrat: 8,8 miliard USD v roce 2018 (Tisková zpráva) Obraty v minulých letech: Obrat v roce 2017, Obrat v roce 2016, Obrat v roce 2015Obrat v roce 2014, Obrat v roce 2013

CEO: Milind Pand
Ředitelka Amway Česká republika a Slovensko: Ildiko Dikošová

Počet zaměstnanců ve světě: 16.000
Počet zaměstnanců v Evropě: 1.200

Vlastníci podnikání Amway ve světě: 3 miliony
Vlastníci podnikání Amway v Evropě: 250.000
Počet Vlastníků podnikání Amway (VPA) a registrovaných zákazníků v ČR: 25.000

Počet zemí, v nichž Amway působí: 100
Počet evropských trhů (+region Afrika): 29

 

 

VÝROBKY

Počet produktů: přes 450

Některé značky produktů:

  • Krása: ARTISTRY, Satinique
  • Výživa: NUTRILITE
  • Domácnost: AMWAY HOME, eSpring, iCook, L.O.C.
  • XS Power Drink

Počet schválených patentů: 1.150
Počet vědeckých pracovníků: 950

Počet vědeckých laboratoří: 75

 

 

ČLENSTVÍ

WFDSA – Světová federace společností přímého prodeje
Seldia – Evropská asociace přímého prodeje
FEDMA – Evropská federace přímého a interaktivního marketingu
EBA – Evropská obchodní asociace
AmCham – Americká obchodní komora při EU
ERNA – Evropská aliance pro zodpovědnou výživu

AOP – Asociace osobního prodeje
ČASP – Česká asociace pro speciální potraviny
AmCham – Americká obchodní komora ČR

 

 

SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST

Kampaň na podporu dětí Amway ONE BY ONE

  • Více než 250 milionů amerických dolarů věnovaných od roku 2003
  • Více než 12 milionů dětí přijalo pomoc od roku 2003
  • Více než 3,5 milionu hodin práce dobrovolníků společnosti

Ochrana životního prostředí:

  • Vlastní interní program Think Act Save (TAS), v jehož rámci se snažíme snižovat emise zejména šetřením energiemi a zodpovědným chováním k životnímu prostředí.

Kampaň Power of 5

  • Klade si za cíl podpořit boj proti dětské podvýživě. Zaměstnanci, Vlastníci podnikání Amway i široká veřejnost mohou přispět na distribuci výživových balíčků NUTRILITE Little Bits, které jsou bezplatně ve spolupráci s nevládními organizacemi dodávány do rozvojových zemí, kde děti trpí nedostatkem vitaminů a minerálů. Více informací o kampani Power of 5.

 

ODKAZY

Amway ČR – Facebook

Amway ČR – Youtube

Amway Global News – Tiskové zprávy z celého světa Amway

Amway Insider – Amway blog, kde najdete nejrůznější zajímavosti

Amway Media Server – Videa popisující výhody a použití našich výrobků

Amway Scientific Excellence – Výzkum a vývoj, testování výrobků

One by One – Dobročinná kampaň pro děti

Amway Manufacturing Expansion – Investice do výroby, výzkumu a vývoje

Amway Supply Chain – Jak probíhá cesta výrobků od výroby až po distribuci

Amway Map – Kde Amway působí

Amway Media Guide – Nejzajímavější informace a čísla o Amway v jedné PDF brožuře

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia